ດັ່ງນັ້ນ, ການວິເຄາະສະພາບການຂອງຄູ່ແຂ່ງຈໍາເປັນຕ້ອງມີການສຶກສາລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບວິທີທີ່ບໍລິສັດອື່ນອອກແບບໂຄສະນາຂອງພວກເຂົາ. ນີ້ແມ່ນຄໍາແນະນໍາບາງຢ່າງ: ເອົາໃຈໃສ່ກັບຫົວຂໍ້ແລະຄໍາອະທິບາຍ - ctr ໂດຍກົງແມ່ນຂຶ້ນກັບເນື້ອຫາແລະຄວາມສົມບູນຂອງມັນ. ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າມີການໂທຫາທີ່ຊັດເຈນ. ປະເມີນຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາກັບຄໍາຄົ້ນຫາ. ການວິເຄາະລາຍລະອຽດນີ້ຈະຊ່ວຍໄດ້. ທ່ານສ້າງໂຄສະນາທີ່ຫນ້າສົນໃຈຫຼາຍກ່ວາຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ. ນີ້ຈະເພີ່ມ ctr ແລະການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສຈາກການຄົ້ນຫາ traffic.serpstatto ເບິ່ງຫົວຂໍ້ແລະບົດເລື່ອງໃນ serpstat, ໃສ່ຄໍາຖາມໃນແຖບຄົ້ນຫາແລະໄປຫາການວິເຄາະຄໍາຫລັກຂອງຫນ້າ - ppc analysis - ads . ການບໍລິການຈະສະແດງໃຫ້ທ່ານຮູ້ວ່າໂຄສະນາໃດປະກອບດ້ວຍປະໂຫຍກທີ່ຄົ້ນຫາຫຼືຄໍາສັບຄ້າຍຄືກັນໃນຂໍ້ຄວາມ. ກັບການໂຄສະນາທັງຫມົດຖ້າທ່ານຕ້ອງການສຶກສາການໂຄສະນາທັງຫມົດຂອງຄູ່ແ ຜູ້ນໍາພິເສດ ຂ່ງສະເພາະ, ຫຼັງຈາກນັ້ນທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງເຂົ້າໄປໃນໂດເມນແທນທີ່ຈະເປັນຄໍາສໍາຄັນໃນແຖບຄົ້ນຫາຂອງບໍລິການ. ການໂຄສະນາຄູ່ແຂ່ງການວິເຄາະການຈັດອັນດັບເພື່ອເບິ່ງຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາຂອງຜູ້ແຂ່ງຂັນແລະຫົວຂໍ້ຂ່າວໃນການຈັດອັນດັບ se, ໄປຫາຫນ້າການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງແລະເລືອກສ່ວນປະຫວັດການໂຄສະນາ.spyfuto ເບິ່ງຂໍ້ຄວາມຂອງໂຄສະນາຂອງຜູ້ແຂ່ງຂັນໃນບໍລິການ spyfu, ເລືອກສ່ວນປະຫວັດການໂຄສະນາ. ນອກຈາກນີ້ຢູ່ເບື້ອງຂວາຂອງຫນ້າ, spyfu ສະແດງຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບການໂຄສະນາທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດທີ່ສຸດຂອງຄູ່ແຂ່ງ, ຈາກທີ່ທ່ານສາມາດໄດ້ຮັບແນວຄວາມຄິດສໍາລັບບົດເລື່ອງຕ່າງໆ. ວິທີການວິເຄາະ contextual advertisingahrefsto ເບິ່ງໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງໃນ ahrefs, ເລືອກພາກສ່ວນໂຄສະນາໃນເຄື່ອງມືຄົ້ນຫາທີ່ຈ່າຍ.
ອື່ນໆທີ່ທ່ານສາມາດສຶກສາຢູ່ທີ່ນັ້ນ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການບໍລິການອື່ນໆ, ທ່ານສາມາດສຶກສາແຕ່ລະຂໍ້ຄວາມຢ່າງລະອຽດ. ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດ ປະຫວັດການໂຄສະນາຍັງ, ການຕິດຕາມການໂຄສະນາຕາມສະພາບການຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນບໍ່ເປັນໄປໄດ້ໂດຍບໍ່ມີການວິເຄາະປະຫວັດການໂຄສະນາ. ມັນຊ່ວຍກໍານົດວິທີການທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດແລະຫຼີກເວັ້ນຄວາມຜິດພາດທົ່ວໄປໃນເວລາເປີດຕົວແຄມເປນຂອງທ່ານເອງ. ເມື່ອທົບທວນຄືນການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ, ໃຫ້ເອົາໃຈໃສ່ຕໍ່ໄປນີ້: ຄໍາທີ່ໃຊ້ເພື່ອດໍາເນີນການໂຄສະນາຫຼາຍທີ່ສຸດ? ນີ້ຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງຂົງເຂດບູລິມະສິດສໍາລັບການໂຄສະນາ. ຂໍ້ຄວາມໂຄສະນາມີການປ່ຽນແປງແນວໃດໃນໄລຍະເວລາ? ນີ້ມີຜົນກະທົບອັນດັບບໍ? ຄວາມຫມັ້ນຄົງຂອງບົດເລື່ອງຕ່າງໆຊີ້ໃຫ້ເຫັນເຖິງປະສິດທິຜົນຂອງພວກເຂົາ. ການໂຄສະນາໃດທີ່ຖືກນໍາໃຊ້ໃນປັດຈຸບັນແລະພວກເຂົາມີຕໍາແຫນ່ງໃດແດ່? ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານປະເມີນຍຸດທະສາດໃນປະຈຸບັນຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຢ່າລືມກ່ຽວກັບການໂຄສະນາຕາມລະດູການ.
|